Några utflykter vi gjort

Vårutflykt i Svabensverk 19 maj -13

Blomstervandring hos Bo Henriksson 16 maj -13

Utflykt till Grossjöberget 29 Juni -13

Våra arrangemang är till för alla!

Du måste inte ha tillgång till bil för att delta i våra utflykter. Kom till "samåkningsplatsen" eller ring till kontaktpersonen så hjälps vi åt att ordna det. Ta gärna med vänner och bekanta, man behöver inte vara medlem. Ni är också alltid välkomna att höra av er med idéer och önskemål på aktiviteter till oss i kretsarna.
Välkomna!

Hej jag heter Snooky!

Jag skulle jättegärna vilja komma igång med vår barn och familje verksamhet Natursnokarna här i Voxnadalen!
Därför söker vi dig/er som tycker om att engagera sig i barn och utomhusaktiviteter, du/ni får fria händer att själva utforma hur Natursnokarna här hos oss ska fungera. Inget krav att sitta i styrelse, men medlem i vår förening ser vi gärna att ni är. Och att ni gärna rapporterar med bilder och ord på en egen sida på vår sajt! Mer info får ni om ni hör av er!
Inspirationslänk: [https://groups.google.com/forum/#!forum/natursnokar-gavle]
foto: Stefan Persson, helsingebilder.nu